Olivia Wilde; Sara Bareilles
S1, E12: The Count helps Elmo keep an eye on the clock in preparation for jammie time; Elmo welcomes Olivia Wilde for a game of "Teddy Bear Dress Up;" with friends, Sara Bareilles performs "Twinkle Twinkle Little Star."