Olympics
S2, E1: In this special Olympic-themed episode, a Cloud 9 Olympics promotion gives Amy (America Ferrera) the chance to meet her childhood hero, gold medal-winning gymnast Missy Jones (special guest star Cecily Strong, "SNL"), who proves to be a little too inspirational. Meanwhile, storewide "Olympic fever" causes Glenn (Mark McKinney) to have some difficulty balancing his extreme patriotism, Jonah (Ben Feldman) to learn a secret about Mateo's (Nico Santos) past and Dina (Lauren Ash) strives to create a "closing ceremony" her colleagues will never forget. Special appearances by Olympic gold medalists Apolo Anton Ohno, Tara Lipinski and McKayla Maroney. Colton Dunn and Nichole Bloom also star.