Olympics
S6, E3: Even the London 2012 Olympics aren’t safe from the disgraceful duo as Eddy and Patsy play their own very special part in this prestigious sporting event. Eddy rents out her house to someone rather important (Hollywood, darling), and the ladies schmooze some rather famous UK athletes, as only they know how.