Omar & Iris
S9, E13: Iris is stunningly beautiful and a nerd too! Omar thought he had found the perfect girl, but when Nev and Kamie arrive to help Omar, they've got concerns. Is Iris as perfect as she seems? … Or does Iris have a secret that Omar will not want to hear?