Ominous Unknowns
S1, E5: Dark clouds roll over Naniga City, and Chrome excitedly decides to show Chizuko the #1 thing to do when you turn evil. Chrome and Chizuko plot to steal Berry Blossom's wand to remove her access to her powers.