On a Roll! / Popcorn Picture Show
시즌 1, 에피소드 4: ON A ROLL: Buckeye the Beaver wants to live closer to his friends. POPCORN PICTURE SHOW: It’s picture show night and you can’t have picture show night without popcorn, so it’s off to Popcorn Canyon.