On the Hillside Path Where the Cherry Blossoms Flutter
Сезон 1, серия 1: Tomoya Okazaski makes a new friend one day on the way to school. Her name is Nagisa Furukawa. She was held back for one year in school because of absenteeism the year before. Tomoya and her become fast friends so he decides to go to her parents store to meet them.