On the Ledge
S3, E9: Paul, Denise, Jeffrey, Brad and Claire try to discover what happened to Shirley, who attempts to reason with her kidnapper, Lincoln; Jerry's legal skills shine as he and Alan continue to defend a woman accused of killing her ex-girlfriend; Denny becomes jealous when he sees Alan and Jerry smoking on the balcony.