On the Record
S1, E3: The evolution of record sleeve photography from its roots in jazz and early rock 'n' roll through to the highly stylized concepts and imagery of modern-day music genres is discussed by art directors, musicians and, of course, those music photographers responsible for some of the world's most iconic album covers.