On the Run
Сезон 1, серия 2: When Hurricane Katrina devastates Louisiana, Gypsy and her mother, Dee Dee, are relocated to Springfield, Missouri. There, Gypsy comes to the grim realization she's addicted to pain medication. And when Gypsy runs away to be with her new boyfriend, there will be hell to pay.