On These Waters
S1, E18: Following a frenzied attack by gunmen aboard an American-owned river cruise ship on the Danube, the Fly Team heads to Vienna to investigate why the boat was targeted. Also, Forrester realizes his feelings of mistrust caused by his past are affecting his personal relationships.