Once Upon a Time Part 1
S1, E1: Jamillah arrives in Baghdad for the first time accidentally squashing Aladdin's eggs causing him to bump into Mustafa, the market trader, and ruin all of his stock. Mustafa wants Aladdin to pay or go to jail but Aladdin has no money and therefore no choice but to go to jail! Can Jamillah and Aladdin think of a way to get him out?