Once Upon a Time Part 2
S1, E2: After accidentally landing Aladdin in jail, Jamillah comes up with a brilliant plan to break him out. Dressed as a guard, Jamillah approaches the cell and confidently tells the dozy guard that he is dismissed. Her confidence confuses him and she and Genie get Aladdin out. Aladdin can't believe he has a genie and races off shouting joyfully to all of Baghdad.