One Bad Apple
S3, E4: Apple Bloom's cousin and fellow "blank flank" is coming for a visit and the Cutie Mark Crusaders can't wait for her to join their club. But their hopes of gaining a new member are dashed when it turns out that all she wants to do is bully them.