One for Sorrow
S2, E4: As Andy confronts the strange incidents taking place on the island, his foster home receives a surprising new addition. Marcus investigates a series of natural disturbances with the help of a local wildlife biologist, while Tomas continues to question the strange visions that led him to Seattle. Meanwhile, Bennett's uneasy partnership with the enigmatic Mouse takes a dark turn.