One for the Money
S1, E9: Andre, a handsome, rich and cunning jewel thief, escapes from prison leaving all the prison guards scratching their heads. He then goes on to make the biggest score of his career. It's up to the Breakout Kings to figure out what he's plotting next and track him down before it's too late. Meanwhile, Shea and Erica plead with Ray to allow them to have conjugal visits.