One Hundred Life Lessons Per Hour
Сезон 1, серия 3: Tensions rise as Sally grapples with tough lessons about the fine line between playing fair and playing nice. Each misstep brings its own consequences, reminding her that past mistakes have a way of catching up. Meanwhile, Heather faces a notoriously perilous track at WeatherTech Raceway Laguna Seca, hoping her crash-prone past doesn't come back to haunt her.