시즌 8, 에피소드 3: Vince bumps into old foe Carl Ertz, who expresses interest in producing the miner movie. Although 'Johnny's Bananas' has yet to air, Andrew Dice Clay convinces Drama that they should renegotiate their contracts. Lloyd sets Ari up on a date to cheer him up. Turtle gets news about his stake in Avion, and about Alex.