One Little Tear
S7, E9: Victoria strikes a deal with Weaver in an attempt to free herself from jail and wake Anastasia. In a flashback, we learn Lady Tremaine's surprising connection to another classic fairytale when Mother Gothel offers to help her family. Meanwhile, Jacinda and Nick share an exchange that could alter her future with Henry.