One Little Word
S4, E3: When Stan becomes his boss' go-to guy, he feels like he can't say no to anything including outrageous personal requests. But when Francine gets roped into the annoying ordeal and her romantic Valentine's Day get-away is ruined, she lays down the law and forces Stan to say "no".