One Mighty and Strong
S1, E5: With evidence now pointing squarely toward fundamentalist Mormonism, Pyre turns to LDS Church leaders for guidance but is met with roadblocks. Undeterred, he discovers a list of names that Brenda's killers plan to murder next.