One More Time
Сезон 1, серия 11: Much to their dismay, the A-Team is apprehended by Col. Lynch. However, Mr. Perry and Col. Briggs, from the U.S. State Department, are sent to strike a bargain with the team. They want them to go to the jungles of Borneo and rescue General Ludlam and his missionary daughter, Kathy, who are being held captive by a group of guerilla terrorists.