One Night in Koreatown
S2, E5: Ben lands in in the body of an 18-year-old working for his father's shoe store in Koreatown in Los Angeles at the start of explosive 1992 riots. Facing an emotional connection in the riots to his past, Magic joins Ben on the leap.