One Ocean Closer to Destiny
S1, E6: In the wake of the tugboat crash, the next step in Spencer and Alexandra's fate is revealed. Cara and McDowell begin hiring new Livestock Officers. Teonna covers her tracks as Marshalls come looking. Jacob gains strength.