One of Our Running Backs Is Missing
시즌 4, 에피소드 8: When star football player Larry Bronco is abducted before an important game, Steve must find and return him before kickoff, using his bionic powers to defeat the kidnappers. Dick Butkus, Carl Weathers and Larry Csonka guest star.