시즌 1, 에피소드 5: The new school term has begun, and Yuu's band has begun to practice in earnest. They have one of their idols, Hisashi of HEDGEHOGS, teaching them how to play their instruments, but bassist Yuu and vocalist/guitarist Fuuka are complete beginners. Nachi isn't much better as a drummer, so their practices are going nowhere. Then they meet a senpai from their school, Sara Iwami. She's cold to them at first, but then something changes her tune...