One Tiny Bone
S3, E4: The body of 83 year old Peggy Swann is found decomposing in her basement and it is a shock to everyone who knew her. Coroner Graham Hetrick will have to listen to the story Peggy's body tells in order to help investigators solve this puzzling murder.