One Wonderful Day
S1, E23: It's a not-so-wonderful day in the neighborhood, as past actions come back to haunt the men and women of Wisteria Lane. Meanwhile, the ladies get a new neighbor (Emmy winner Alfre Woodard as Betty Applewhite).