One Wrong Call
S1, E2: Aided by Gujarat ATS chief Tara Shetty, Kabir and Vikram analyse evidence but their frustration continues as their investigation gets riddled with dead ends. An unexpected turn of events unfolds and a phone call from the terrorist's hideout gives a clue that may help Delhi Police track down their location.