One.
시즌 1, 에피소드 1: It's 2008. Malena, 22, leads a lonesome routine in a city far from her home until a news story reconnects her to a traumatic past. In 2004, she attended a rock concert at the República de Cromañón venue. A fire broke out, killing 194 young people. The news confronts her with the guilt she feels for having survived and propels her to make a decision that will change her life.