Only Way Out
Сезон 1, серия 4: Desperate to escape her mother, Dee Dee, Gypsy turns to Nick Godejohn, her long-distance boyfriend from a Christian dating site. The young couple hatches a plan to murder Dee Dee and be together forever. As Gypsy recalls the details of that fateful night, she goes before the parole board and learns whether she'll get an early release from prison.