Open House of Horrors
S4, E5: Claire has overdone it in Halloweens past and the neighbors definitely don't share her enthusiasm, so this year she's being forced to tone it down and keep it "kid-friendly," and Phil has an idea to hold an open house on Halloween night. Meanwhile, Mitch and Cam host a costume party while contending with Lily wondering who her real mom is, and Gloria's pregnancy hormones are on overdrive, making her even more hotheaded than usual.