Open House
S3, E3: Danger mounts for Elizabeth and Philip as they get closer to the inner circle of the C.I.A. Afghan Group. Stan monitors Zinaida. Agent Aderholt challenges Agent Gaad on a crucial operation. Arkady tasks Oleg and Tatiana with gathering high-­‐level intel. Martha proposes a lifestyle change to Clark.