Open Line
S4, E3: Major Crimes investigates the murder of a supermodel with close ties to a pompous celebrity photographer (guest star Jamie Bamber — Law & Order: UK, Battlestar Galactica) with boundary issues. Meanwhile, Raydor and Rusty give Assistant Chief Taylor a headache when they are both served subpoenas for their entanglement in the Alice murder case.