SPY×FAMILY Season 1 Серия 1: Twilight is an agent that works for WISE, Westalis's intelligence agency, and he is tasked with investigating Desmond, who is in Ostania and planning to start a war. Twilight disguises himself as the psychiatrist Loid Forger and adopts a girl named Anya so that he can enroll her into the prestigious Eden College to get closer to his target. Unbeknownst to him, Anya is actually a telepath who can read people's minds. One day, members of a mafia group that is after Twilight kidnaps Anya. Loid realizes that he needs to reconsider his priorities and...