시즌 1, 에피소드 15: Jake and Amy investigate a string of hotel robberies together, but Jake turns on her when he finds out she may leave the Nine-Nine to work in the Special Crimes unit with “The Vulture” (guest star Dean Winters). Meanwhile Captain Holt and Sergeant Jeffords strategize to make the precinct more efficient.