Operation Certain Death
Сезон 1, серия 6: August 25th, 2000: Sierra Leone, West Africa. The Royal Irish Regiment, a unit of the British Army, takes a wrong turn on patrol. They are held up on the roadside by a notorious gang of rebels; the ‘West Side Boys'.