Operation Firefly
시즌 2, 에피소드 3: When Dr. Samuel Abbott is kidnapped while working on his portable laser projector, Steve goes to Spain to meet the scientist's daughter, whose ESP helps guide the pair in their rescue mission. Pamela Franklin guest stars.