Operation Sudden Fall
S1, E4: Amidst a set of shocking over dose deaths at San Diego State University in 2007, the DEA launched an undercover sting operation setting their sights on a Theta Chi brother turned cocaine kingpin and the drug-dealing denizens of frat row.