Operational: Fatal Attraction
S1, E9: Convinced he knows how to stop Dr. Kronish once and for all, Josh commandeers the TTD and leads the team on a mission into the past. But when Wolf goes missing, they have to spilt up, forcing Josh to carry out his insane plan alone.