Opposites Attract
S1, E2: Lisa forces Jarvis to have a dinner date with their friends Kevin and Karen. Omar, Greg and Keith hang out at a lounge where musical artist Emi Seacrest performs. Omar reveals to Greg that he received an unexpected phone call last night.