Opposites Attract
S1, E6: Opposites attract when two amateur chefs work with Top Chef alums Joe Flamm and Tiffany Derry to pair flavor profiles and make a cohesive dish that will impress judges Gail Simmons, Eric Adjepong and Stephanie Cmar.