Opposition Research
S6, E11: Josh travels to New Hampshire with Santos (recurring guest star Jimmy Smits) to establish their campaign headquarters. But problems arise from the beginning when they set up the office in an abandoned shack, and personal differences about the campaign's goals become evident. Meanwhile, as Donna and Will work together on the Vice President's campaign, Will tells Donna that in order for their partnership to work, she needs to acknowledge that she is no longer on the same team as Josh.