Oran the Radiant
시즌 1, 에피소드 6: Fara and Safia are in Oran, with two days to find a replacement for Rania’s traditional bread-baking dish. Fara uses this time to get to better know her Algerian family and the country, which irks Safia, who can’t wait to get on the next plane back. But things take a turn when they meet Aris, who becomes their local guide.