Order! Execute Strategies!
S1, E3: Hoshimiya Eiji receives orders from Kunou Mari, the Ninth Hand of Dazaifu Government Office's Group of Ten, to invade Yamaguchi and conquer it for themselves. While he makes it into Yamaguchi with Kurenai Rin, he falls into danger partway through. Saving Eiji and Rin is the Group of Ten's Fourth Hand, Iyo. Then she reveals their secrets.