Orion Relocation Services
S7, E9: Red and Liz investigate Orion Relocation Services, an organization that surreptitiously facilitates the disappearance and relocation of criminals. Meanwhile, Katarina delves into the memories of an old friend in order to get additional information about the Townsend Directive.