Orlando Duque and David Mzee in Fuerteventura
S1, E3: When a cliff diver and an athletic all-rounder – in a wheelchair after a training accident – go on an adventure together on Fuerteventura in the Canary Islands, one thing is guaranteed: adrenaline!