Orphan Earl
S4, E13: When Earl finds out that Joy has not only continued a scam they started years ago, but also has recruited her friends to be a part of it, he makes it his mission to cross the conned man off his list. Ethan Suplee, Eddie Steeples and Nadine Velazquez also star.