Oscar, Meyer, Wiener
S1, E10: Ignoring Kelly's advice, Licalsi reveals that she's being blackmailed by the mob. Kelly and Sipowicz investigate the brutal robbery-murder of a wealthy family and work with a pawn dealer in hopes of retrieving a stolen Oscar statuette.