Oscar Party
S2, E16: Debbie finally joins a popular social media outlet and starts friending her old friends from Bayonne. Because she and Marty have lost touch, the Weavers decide to throw an Oscar party and invite everyone to reconnect. When the Bird-Kersees hear about the festivities, they decide to make themselves indispensable to the Weavers by turning the house into the most lavish, over-the-top Oscar party.